Συχνές Ερωτήσεις

Με τι πιστοποιητικό μπορώ να ταξιδεύσω;

Πως μπορώ να ακυρώσω το εισιτήριο μου;

Που μπορώ να δω τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Που μπορώ να δω τις τιμές εισιτηρίων;

Θέλω να μεταφέρω ζώο συνοδείας με το τρένο

Υπάρχει υπηρεσία μεταφοράς εγγεγραμμένων αποσκευών;

Θέλω να μεταφέρω το αυτοκίνητο ή τη μοτοσυκλέτα μου με το τρένο;

Πως μπορεί να ταξιδεύσει άτομο με αμαξίδιο;

Το τρένο φθάνει με καθυστέρηση, από τον αρχικό σταθμό (αφετηρία) του δρομολογίου της αμαξοστοιχίας. Προβλέπεται αποζημίωση;

Το τρένο έχει καθυστέρηση στον αρχικό σταθμό του δρομολογίου του επιβάτη. Προβλέπεται αποζημίωση;

Το τρένο καταργήθηκε, προβλέπεται αποζημίωση;

Θέλω να ταξιδεύσω με ποδήλατο

Ταξιδεύω τακτικά με το τρένο. Δικαιούμαι κάποια έκπτωση;

Πώς μπορώ να ακυρώσω κάρτα πολλαπλών διαδρομών, την οποία δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω πλέον;

Μπορώ να αγοράσω εισιτήριο μέσα στο τρένο;

Μέσα στο τρένο μπορώ να πληρώσω με κάρτα;

Αποζημίωση καθυστέρησης αμαξοστοιχίας στον Προαστιακό Αθηνών και Θεσσαλονίκης.

Αποζημίωση καρτών πολλαπλών διαδρομών σε περίπτωση καθυστέρησης στον Προαστιακό Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Πώς μπορώ να δω την καθυστέρηση μιας αμαξοστοιχίας

Πώς εκδίδω το κουπόνι καθυστέρησης που δικαιούμαι;

Τι ισχύει για τους σκύλους οδηγούς;

Πώς μπορώ να επιλέξω θέση με τη φορά του τρένου;

Θέλω να αγοράσω το εισιτήριο από το Internet, αλλά η αμαξοστοιχία δεν έχει κράτηση θέσης. Πώς μπορώ να συνεχίσω;

Θέλω να ταξιδέψω στο εξωτερικό με τρένο.

Πως μπορώ να αγοράσω ηλεκτρονικά εισιτήριο;

Δικαιούμαι κάποια έκπτωση;

Έκδοση ομαδικού εισιτηρίου

Πληροφορίες για τα εκδοτήρια (ωράριο, πώληση όλων των εισιτηρίων)

Που μπορώ να απευθυνθώ για να λάβω πληροφορίες σχετικά με τις τουριστικές διαδρομές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Έχασα προσωπικό μου αντικείμενο σε τρένο ή σταθμό

Θέλω να γνωστοποιήσω στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ παράπονο/καταγγελία/αίτημα


Τηλέφωνα Επικοινωνίας

14511

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (καθημ. 06:30 - 22:00)

213 0 121 121

Γραμμή Παραπόνων Δευ - Παρ 08:30 - 13:30

Συνδεθείτε μαζί μας LinkedIn Youtube