ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. συνεχίζει να παρουσιάζει υψηλούς δείκτες ποιότητας υπηρεσιών και το 2022

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό πως ολοκληρώθηκε η επεξεργασία των δεδομένων ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το τρίμηνο Ιανουάριος – Μάρτιος 2022.

Η εταιρεία μας έχει εγκαταστήσει και υλοποιεί ένα πλήρες σύστημα ελέγχου ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο ΕΝ 13816:2002 «μεταφορές – εφοδιαστική και υπηρεσίες – μαζική μεταφορά κοινού – ορισμός της ποιότητας των υπηρεσιών, αντικειμενικοί σκοποί και μετρήσεις». Η υλοποίηση αυτού του συστήματος ελέγχεται και πιστοποιείται από τον ανεξάρτητο Φορέα Πιστοποίησης TUV Nord, από το 2013 για τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη με Intercity, και από το 2017 για το σύνολο του δικτύου.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έχει οργανώσει και παρακολουθεί μια σειρά Δεικτών Ποιότητας ώστε να βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της, βασισμένη σε τριμηνιαίες έρευνες ικανοποίησης επιβατών και τριμηνιαίες αξιολογήσεις με χρήση μυστικών επιβατών, που γίνονται από ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία ερευνών.

Το πρώτο τρίμηνο του 2022 οι επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., βαθμολογώντας το ταξίδι τους:

  • δηλώνουν σε ποσοστό 72,79% πως είναι πολύ ικανοποιημένοι (73,26% ήταν η προηγούμενη μέτρηση),
  • αξιολογούν από πολύ καλά έως και άριστα την ασφάλεια που αντιλαμβάνονται στο ταξίδι τους σε ποσοστό 80,86% (75,13% ήταν η προηγούμενη μέτρηση),
  • αξιολογούν πολύ καλά την καθαριότητα των τραίνων σε ποσοστό 73,40% (75,48% ήταν η προηγούμενη μέτρηση)
  • αξιολογούν πολύ καλά την ταξιδιωτική πληροφόρηση που λαμβάνουν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ποσοστό 77,38% (76,26% ήταν η προηγούμενη μέτρηση)
  • αξιολογούν καλά τη συνέπεια των δρομολογίων σε ποσοστό 65,18% (67,24% ήταν η προηγούμενη μέτρηση), παρά τις επιπτώσεις της πρωτοφανούς κακοκαιρίας “ΕΛΠΙΔΑ” που έπληξε τον Ιανουάριο τη χώρα. Όπως είναι γνωστό, η ευθύνη αποκατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου ανήκει στον Διαχειριστή Υποδομής (ΟΣΕ).

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοχεύει στη συνεχή βελτίωση των Δεικτών Ποιότητας και στη διατήρηση τους σε θετικές βαθμολογίες πάνω από 70%. Περιπτώσεις που δεν πληρούν τις δύο αυτές συνθήκες, διερευνώνται ώστε να δρομολογηθούν κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες για την ίδια την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή σε συνεργασία με τον ΟΣΕ που είναι ο Διαχειριστής Υποδομής του σιδηροδρομικού δικτύου και χειρίζεται πολλά θέματα σχετικά με δρομολόγια και άλλα ποιοτικά κριτήρια.

Ευχαριστούμε τους επιβάτες για την εμπιστοσύνη τους και το προσωπικό μας για την προσπάθεια του. Το ταξίδι συνεχίζεται.

Τηλέφωνα Επικοινωνίας

14511

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (καθημ. 08:00 - 20:00)

213 012 1010

Γραμμή Εξυπηρέτησης για τα ETR Τρένα καθημερινά 08:00 - 20:00

Συνδεθείτε μαζί μας LinkedIn Youtube