Υπηρεσίες για τον επιβάτη

Πάγια επιδίωξη μας είναι η συνεχής αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς επίσης και ο σχεδιασμός και η υλοποίηση νέων δυνατοτήτων για τους επιβάτες μας.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρόκειται πολύ σύντομα να ανακοινώσει τη δημιουργία ενός προγράμματος ανταμοιβής των επιβατών που θα επιλέγουν να ταξιδέψουν με τραίνα της. Το πρόγραμμα ανταμοιβής θα προσφέρει προνόμια και υπηρεσίες που μεταμορφώνουν το ταξίδι σε μία μοναδική εμπειρία.

Μία σειρά από υπηρεσίες έχουν ήδη ενεργοποιηθεί ή πρόκειται πολύ σύντομα να βελτιωθούν και νέες που θα προστεθούν στο πακέτo υπηρεσιών της εταιρείας:

  • Δίδεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων (web, mobile app) για όλα σχεδόν τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
  • Παρέχονται αναβαθμισμένες υπηρεσίες εστίασης από τα κυλικεία αμαξοστοιχιών.
  • Δυνατότητα μεταφοράς του ΙΧ αυτοκινήτου των επιβατών μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης (υπηρεσία προσωρινά σε αναστολή).
  • Δίδεται η δυνατότητα μεταφοράς ασυνόδευτων μικροδεμάτων από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και αντίστροφα.

Τηλέφωνα Επικοινωνίας

14511

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (καθημ. 08:00 - 20:00)

213 012 1010

Γραμμή Εξυπηρέτησης για τα ETR Τρένα καθημερινά 08:00 - 20:00

Συνδεθείτε μαζί μας LinkedIn Youtube