Προαστιακές Γραμμές Θεσσαλονίκης

Εκτυπώσιμη μορφήSend by email

Προαστιακή Γραμμή Θεσσαλονίκης – Λάρισας

Με τα σύγχρονα ηλεκτρικά τρένα μεταφέρεται το επιβατικό μας κοινό μεταξύ Θεσσαλονίκης και Λάρισας. Τα δρομολόγια  εξυπηρετούν 10 ενδιάμεσες σταθμεύσεις και δίνουν πρόσβαση στα πανέμορφα παράλια της Πιερίας συνδέοντας τα με το αστικά κέντρα της Λάρισας και της Θεσσαλονίκης. Ο συνολικός χρόνος μετακίνησης μεταξύ Θεσσαλονίκης – Λάρισας είναι  μιάμιση ώρα και η  δυνατότητα εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού ανά συρμό είναι  μέχρι 500 άτομα.

Στο Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας υπάρχει η δυνατότητα μετεπιβίβασης στις τοπικές αμαξοστοιχίες με προορισμό το Βόλο. Στον Βόλο δίνεται η ευκαιρία για ημερήσιες εκδρομές με το Τρενάκι του Πηλίου, ενώ παράλληλα υπάρχει και η ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα νησιά των Σποράδων.

Ορισμένα δρομολόγια της Προαστιακής Γραμμής Θεσσαλονίκης – Λάρισας φθάνουν μέχρι τον Παλαιοφάρσαλο προσφέροντας τη δυνατότητα μετεπιβίβασης με προορισμό την Καλαμπάκα και επίσκεψης από εκεί των Μοναστηριών των Μετεώρων.

 

Προαστιακή Γραμμή Θεσσαλονίκης – Φλώρινας

Μέσα από ένα εκσυγχρονισμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, η προαστιακή γραμμή Θεσσαλονίκης-Έδεσσας-Φλώρινας δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες μας να φθάσουν από τη Θεσσαλονίκη στην Έδεσσα σε μιάμιση ώρα και στη Φλώρινα σε δυόμιση περίπου ώρες με ασφάλεια και οικονομία κάνοντας χρήση ειδικών προσφορών και καρτών πολλαπλών διαδρομών.

Κατά τη διαδρομή, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν τοπία μοναδικής ομορφιάς με κυρίαρχη εικόνα τους Καταρράκτες της Έδεσσας. Η άφιξη στη Φλώρινα μπορεί να συνδυαστεί με τοπικές εκδρομές στις Πρέσπες και στα Χιονοδρομικά Κέντρα της ευρύτερης περιοχής.

Κομβικός Σταθμός στην Προαστιακή Γραμμή Θεσσαλονίκης-Έδεσσας-Φλώρινας είναι το Πλατύ στο οποίο οι επιβάτες μας από τη Δυτική Μακεδονία μπορούν να μετεπιβιβαστούν στις αμαξοστοιχίες του άξονα και να κατευθυνθούν προς τη Νότια Ελλάδα, ενώ αντίστροφα οι ταξιδιώτες από την Νότια και Κεντρική Ελλάδα μπορούν μετεπιβιβαζόμενοι στο Πλατύ να επισκεφθούν προορισμούς της Δυτικής Μακεδονίας.

Copyright 2011 ΤραινΟΣΕ
Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου