Εξυπηρέτηση Πελατών

Εκτυπώσιμη μορφήSend by email

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενθαρρύνουμε την επικοινωνία των πελατών μας με την εταιρεία, αφού προσπαθούμε διαρκώς να παρέχουμε αναβαθμισμένες υπηρεσίες σε όλους εσάς. Επικοινωνώντας μαζί μας, μας βοηθάτε να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε, αλλά και να προωθούμε τις παρατηρήσεις σας σε άλλες εταιρίες, όταν αφορούν θέματα αρμοδιότητάς τους (θέματα σταθμών, τρένων, καθαριότητας, συντήρησης, φύλαξης, υποδομών, κλπ).

ΠΑΡΑΠΟΝΑ  - ΓΕΝΙΚΑ 
Μπορείτε να αποστείλετε email στο  customer-support@trainose.gr 
Εναλλακτικά μπορείτε να  προμηθευθείτε το έντυπο παραπόνων που ακολουθεί και να το αποστείλετε με fax στο 210 5297468.

ΠΑΡΑΠΟΝΑ - ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ WEB TICKETING 
Εάν έχετε κάποιο παράπονο σχετικά, μπορείτε να καλέσετε τον αριθμό 14511 που λειτουργεί σε  24ωρη βάση (με χρέωση) ή να στείλετε email στο webticketing@trainose.gr  
Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το έντυπο παραπόνων που ακολουθεί και να το αποστείλετε με fax στο 210 5297468.

 

 

Copyright 2011 ΤραινΟΣΕ
Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου