Ανακοίνωση 05/06/2019

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ζητά συγγνώμη από τους επισκέπτες του Τραίνου του Πηλίου για την αναστάτωση που προκλήθηκε το αμέσως προηγούμενο διάστημα με την προσωρινή παύση λειτουργίας του. 
 
Η αδυναμία εκτέλεσης των δρομολογίων στο Τραινάκι του Πηλίου, το Σαββατοκύριακο 26 και 27 Μαΐου και το Σαββατοκύριακο 1 & 2 Ιουνίου, ήταν αποτέλεσμα έλλειψης μηχανοδηγών. Η Εταιρεία, μέχρι και την τελευταία στιγμή, επιχείρησε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, αλλά δεν κατέστη δυνατόν. 
 
Αυτονόητο είναι ότι, όσοι επιβάτες είχαν ήδη εκδώσει εισιτήρια για να ταξιδέψουν στην διαδρομή αυτή αποζημιώθηκαν ή θα αποζημιωθούν από τα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ΣΣ Βόλου.
 
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στηρίζει το Τραίνο του Πηλίου, τόσο ως σιδηροδρομικό μνημείο όσο και ως στοιχείο της τοπικής παράδοσης και πολιτιστικής κληρονομιάς. Ενημερώνει, λοιπόν, το επιβατικό κοινό και τους επισκέπτες του Βόλου ότι το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, 8 & 9 Ιουνίου, όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια του τραίνου του Πηλίου θα εκτελεστούν κανονικά.

Contact

14511

Customer Service Centre (every day 06:00 - 23:00)

213 0 121 121

Customer Feedback Mondays - Fridays 08:00 - 13:00

Connect with us LinkedIn Youtube