Επικοινωνία

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενθαρρύνουμε την επικοινωνία των πελατών μας με την εταιρεία, αφού προσπαθούμε διαρκώς να παρέχουμε αναβαθμισμένες υπηρεσίες σε όλους εσάς. Επικοινωνώντας μαζί μας, μας βοηθάτε να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε, αλλά και να προωθούμε τις παρατηρήσεις σας σε άλλες εταιρίες, όταν αφορούν θέματα αρμοδιότητάς τους (θέματα σταθμών, τρένων, καθαριότητας, συντήρησης, φύλαξης, υποδομών, κλπ).

ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ
14511 (ώρες λειτουργίας 06:00-23:00 καθημερινά, χρέωση 61.5 λεπτά το λεπτό για κλήση από σταθερό, 98.4 λεπτά το λεπτό για κλήση από κινητό). Δίνεται η δυνατότητα φωνητικής πύλης, στην οποία μπορείτε να πείτε «Δρομολόγια» για να ακούσετε αυτοματοποιημένα ηχητικά μηνύματα δρομολογίων για όλη την Ελλάδα ή «Σύνδεση» για να μιλήσετε με διαθέσιμο υπάλληλο.

ΠΑΡΑΠΟΝΑ – ΓΕΝΙΚΑ
Μπορείτε να καλέσετε στο 213 0121121 (ώρες λειτουργίας 08:00-13:00 Δευτέρα έως Παρασκευή).
Επίσης, μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας εδώ.
Εναλλακτικά μπορείτε να  προμηθευθείτε το έντυπο παραπόνων που ακολουθεί και να το αποστείλετε με fax στο 213 0121122 :

ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΥΠΟΔΕΙΞΕΩΝ

ΠΑΡΑΠΟΝΑ – ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ WEB TICKETING
Εάν έχετε κάποιο παράπονο σχετικά, μπορείτε να καλέσετε τον αριθμό 14511 (ώρες λειτουργίας 06:00-23:00 καθημερινά, με χρέωση) ή να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας εισιτηρίων web εδώ
Εναλλακτικά μπορείτε να αποστείλετε επιστολή με fax στο 213 0121379.

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΜΕΑ
Εάν επιθυμείτε μεταφορά ΑΜΕΑ, μπορείτε να καλέσετε τον αριθμό 213 0121121 ή να συμπληρώσετε τη φόρμα μεταφοράς ΑΜΕΑ εδώ

ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας εδώ.

Τηλέφωνα Επικοινωνίας

14511

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (καθημ. 06:00 - 23:00)

213 0 121 121

Γραμμή Παραπόνων Δευ - Παρ 08:00 - 13:00

Συνδεθείτε μαζί μας LinkedIn Youtube