Υπηρεσίες on-board

Υπηρεσίες Κυλικείου

Τα κυλικεία των αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ άλλαξαν ταυτότητα… Με νέα συνεργασία προσφέρονται πλέον αναβαθμισμένες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό.

Στα ανανεωμένα κυλικεία θα βρείτε ποικιλία φρέσκων σάντουιτς, τοστ και κρουασάν, επώνυμα γλυκά και αλμυρά σνακ, ποιοτικούς καφέδες, αναψυκτικά και άλλα ροφήματα σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Όλα τα προϊόντα που διατίθενται στα κυλικεία είναι ελληνικά!

Επίσης έχουν ετοιμαστεί για εσάς και σερβίρονται επιλογές από πλήρη ελληνικά μενού που εναλλάσσονται καθημερινά, συνοδευόμενα από ζεστό ψωμάκι, σαλάτα εποχής και γλυκό ημέρας.

Η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται στο χώρο του κυλικείου της αμαξοστοιχίας και σε τακτά χρονικά διαστήματα στην υπόλοιπη αμαξοστοιχία, από ειδικευμένο προσωπικό που εξυπηρετεί τους επιβάτες στις θέσεις  τους.

Κυλικείο λειτουργεί στα παρακάτω δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:

Αμαξοστοιχία Διαδρομή
600/ 601 Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
50/ 51 Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
52/ 53 Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
54/ 55 Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
56/ 57 Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
58/ 59 Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
60/ 61 Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
884/ 885 Αθήνα – Καλαμπάκα – Αθήνα
600/ 601 Θεσ/νίκη – Αλεξανδρούπολη – Θεσ/νίκη
90/91 Θεσ/νίκη – Αλεξανδρούπολη – Θεσ/νίκη

 

  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ  ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΤΩΝ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΩΝ

Καφές (γαλλικός) και κρουασάν με μόλις € 2.00

Η ανωτέρω προσφορά ισχύει για όλους τους επιβάτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου

Μπύρα (330ml) και φρέσκο σάντουιτς με μόλις € 3.50

Αναψυκτικό (330ml) και φρέσκο σάντουιτς με μόλις € 3.00

* Οι ανωτέρω δύο προσφορές ισχύουν μόνο για τους φοιτητές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου με την επίδειξη της φοιτητικής τους ταυτότητας

 

Βελτιωμένο Σήμα Κινητής Τηλεφωνίας

Το ταξίδι με το τραίνο μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης γίνεται ακόμα πιο ευχάριστο. Μέσω των ειδικών συστημάτων τεχνολογίας ψηφιακής αναμετάδοσης που εγκαθίστανται σταδιακά στα βαγόνια Α θέσης, Β θέσης και Εστιατορίου σε συνεργασία με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας COSMOTE, VODAFONE και WIND, οι επιβάτες έχουν πλέον τη δυνατότητα για βελτιωμένη επικοινωνία μέσω κινητού τηλεφώνου καθώς επίσης και για πρόσβαση στο ίντερνετ είτε μέσω των Smartphones τους, είτε μέσω των φορητών τους υπολογιστών και tablets με χρήση της κατάλληλης σύνδεσης δεδομένων από τους παρόχους.

Παράλληλα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με στόχευση την παροχή επιπλέον δυνατοτήτων για τους επιβάτες, εξετάζει νέες τεχνολογίες onboard για ενημέρωση, διασκέδαση και ψυχαγωγία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Τηλέφωνα Επικοινωνίας

14511

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (καθημ. 06:00 - 23:00)

213 0 121 121

Γραμμή Παραπόνων Δευ - Παρ 08:00 - 13:00

Συνδεθείτε μαζί μας LinkedIn Youtube