Υπηρεσίες στο σταθμό

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσφέρει στους επιβάτες και τους επισκέπτες των σιδηροδρομικών σταθμών, μια σειρά από σύγχρονες υπηρεσίες επιδιώκοντας να κάνει το χρόνο αναμονής άνετο και ευχάριστο.

Υπηρεσίες ενημέρωσης επιβατών – PIS

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσω των Συστημάτων Πληροφόρησης Επιβατικού Κοινού – Passenger Information Services/ PIS – που έχουν εγκατασταθεί στις εισόδους, τους χώρους αναμονής και τις αποβάθρες των κυριότερων σταθμών των Προαστιακών Γραμμών  Αθηνών και των Προαστιακών Γραμμών Θεσσαλονίκης, δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες και επισκέπτες να πληροφορηθούν για τις ώρες άφιξης, αναχώρησης και διέλευσης των αμαξοστοιχιών σε πραγματικό χρόνο. Δίνεται παράλληλα η δυνατότητα ενημέρωσης για δημοφιλή νέα της εταιρίας, υπηρεσίες & προσφορές, καθώς επίσης και για μια σειρά θεμάτων επικαιρότητας όπως καιρός, απεργίες κλπ.

 

 Θυρίδες φύλαξης χειραποσκευών- Lockers

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρέχει τη δυνατότητα χρήσης θυρίδων φύλαξης χειραποσκευών με χρονοχρέωση, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους,  σε  επιβάτες και επισκέπτες των  Σιδηροδρομικών Σταθμών:

  • Αθήνας (ωράριο λειτουργίας: 6:00-00:00)
  • Θεσσαλονίκης (όλο το 24ωρο)
  • Λάρισας (όλο το 24ωρο)
  • Πάτρας (ωράριο λειτουργίας: 5:30-21:30)

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στα εκδοτήρια των παραπάνω σταθμών.

 

 


Τηλέφωνα Επικοινωνίας

14511

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (καθημ. 06:00 - 23:00)

213 0 121 121

Γραμμή Παραπόνων Δευ - Παρ 08:00 - 13:00

Συνδεθείτε μαζί μας LinkedIn Youtube