Υπηρεσίες στο σταθμό

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσφέρει στους επιβάτες και τους επισκέπτες των σιδηροδρομικών σταθμών, μια σειρά από σύγχρονες υπηρεσίες επιδιώκοντας να κάνει το χρόνο αναμονής άνετο και ευχάριστο.

Passenger Information Services – PIS

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσω των Συστημάτων Πληροφόρησης Επιβατικού Κοινού – Passenger Information Services/ PIS – που έχουν εγκατασταθεί στις εισόδους, τους χώρους αναμονής και τις αποβάθρες των Σιδηροδρομικών Σταθμών Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Λάρισας, αλλά και στους κύριους σταθμούς της Προαστιακής Γραμμής Αεροδρόμιο-Κιάτο, Δουκ. Πλακεντίας, ΣΚΑ, Α. Λιόσια, Κόρινθος, Κιάτο, δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες και επισκέπτες να πληροφορηθούν για τις ώρες άφιξης, αναχώρησης και διέλευσης των αμαξοστοιχιών σε πραγματικό χρόνο. Δίνεται παράλληλα η δυνατότητα ενημέρωσης για δημοφιλή νέα της εταιρίας, υπηρεσίες & προσφορές, καθώς επίσης και για μια σειρά θεμάτων επικαιρότητας όπως καιρός, απεργίες κλπ.

Δωρεάν Ασύρματη Πρόσβαση στο ‘Ιντερνετ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρέχει τη δυνατότητα στους επιβάτες και επισκέπτες του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθήνας για δωρεάν ασύρματη περιήγηση στο internet μέσω της υπηρεσίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ Free WiFi hotspot. Η υπηρεσία παρέχει 30 λεπτά δωρεάν ασύρματης πρόσβασης στο internet, και καλύπτει τους εσωτερικούς χώρους του σταθμού, καθώς επίσης και τις αποβάθρες.

Lockers (θυρίδες φύλαξης χειραποσκευών)

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρέχει τη δυνατότητα χρήσης θυρίδων φύλαξης χειραποσκευών με χρονοχρέωση, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους,  σε  επιβάτες και επισκέπτες των  Σιδηροδρομικών Σταθμών:

  • Αθήνας (ωράριο λειτουργίας: 6:00-00:00)
  • Θεσσαλονίκης (όλο το 24ωρο)
  • Λάρισας (όλο το 24ωρο)
  • Πάτρας (ωράριο λειτουργίας: 5:30-21:30)

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στα εκδοτήρια των παραπάνω σταθμών.

 

 

Τηλέφωνα Επικοινωνίας

14511

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (καθημ. 06:00 - 23:00)

213 0 121 121

Γραμμή Παραπόνων Δευ - Παρ 08:00 - 13:00

Συνδεθείτε μαζί μας LinkedIn Youtube