ΑΜΕΑ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρέχει στα άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ) και Άτομα Μειωμένης Κινητικότητας (ΑΜΚ) τις ακόλουθες υπηρεσίες στις Προαστιακές Γραμμές  Αθηνών (Πειραιάς – Αθήνα – Κιάτο – Αεροδρόμιο) και Θεσσαλονίκης (Θεσσαλονίκη – Λάρισα):

  • Προγραμματισμένη μετακίνηση: Προγραμματισμένη θεωρείται η μετακίνηση που σχεδιάζεται τουλάχιστον 48 ώρες πριν την πραγματοποίησή της. Οι επιβάτες με ειδικές ανάγκες ή με κινητικά προβλήματα που επιθυμούν να μετακινηθούν με αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το Τμήμα Παραπόνων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ωράριο λειτουργίας 08.00 – 13.00, Δευτέρα έως Παρασκευή)
  1. στο τηλέφωνο 213 0 121 121
  2. με ηλεκτρονικό μήνυμα μέσω της ιστοσελίδας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα.

ώστε να λάβει πληροφορίες για τη δυνατότητα μετακίνησής του ανάλογα με την προτεινόμενη διαδρομή και την εξυπηρέτησή του κατά την επιβίβαση και αποβίβαση.

Μετά τις 13:00 και κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, οι επιβάτες μπορούν να επικοινωνούν εκτάκτως με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών στον τηλεφωνικό αριθμό 14511.

  • Μη προγραμματισμένη μετακίνηση επιβάτη ΑμΕΑ/ΑΜΚ: Επιβάτες με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα εξυπηρετούνται για την επιβίβασή τους στην αμαξοστοιχία εφόσον προσέλθουν σε εκδοτήριο ή θυρίδα πληροφοριών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακόμα και χωρίς να έχουν προγραμματίσει το ταξίδι τους 48 ώρες πριν.
  • Οι σταθμοί και συρμοί της Προαστιακής Γραμμής Αθηνών (Πειραιάς – Αθήνα – Κιάτο – Αεροδρόμιο) έχουν τον ακόλουθο εξοπλισμό:
  1. Χρήση ειδικής ράμπας για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών με μειωμένη κινητικότητα στους συρμούς σταθμό (στην πλειονότητα των συρμών).
  2. Δυνατότητα οπτικής ενημέρωσης μέσω οθονών για πληροφορίες επιβατών και ενημέρωση για τον επόμενο σταθμό (στην πλειονότητα των συρμών).
  3. Ηχητικές αναγγελίες για πληροφορίες επιβατών και ανακοίνωση για τον επόμενο σταθμό (σε όλους τους συρμούς).
  4. Εκδοτήρια εισιτηρίων (επανδρωμένα) χαμηλού ύψους στους Σταθμούς Μεταμόρφωση – Αεροδρόμιο και στο Σταθμό  Άγιοι Ανάργυροι.
  5. Ακυρωτικά μηχανήματα χαμηλού ύψους σε όλους τους σταθμούς.
  • Οι σταθμοί και συρμοί της Προαστιακής Γραμμής Θεσσαλονίκης-Λάρισας έχουν τον ακόλουθο εξοπλισμό:
  1. Χρήση ειδικής ράμπας για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών με μειωμένη κινητικότητα στους συρμούς σταθμό (στην πλειονότητα των συρμών).
  2. Δυνατότητα οπτικής ενημέρωσης μέσω οθονών για πληροφορίες επιβατών και ενημέρωση για τον επόμενο σταθμό (στην πλειονότητα των συρμών) .
  3. Ηχητικές αναγγελίες για πληροφορίες επιβατών και ανακοίνωση για τον επόμενο σταθμό (σε όλους τους συρμούς).

Στο υπόλοιπο σιδηροδρομικό Δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πλην των Προαστιακών γραμμών Πειραιάς – Άνω Λιόσια – Κιάτο – Αεροδρόμιο και Θεσσαλονίκης-Λάρισας ,  ισχύουν τα ακόλουθα για τη μετακίνηση ΑμΕΑ/ΑΜΚ:

  • Προγραμματισμένη μετακίνηση: Οι επιβάτες με ειδικές ανάγκες ή κινητικά προβλήματα που επιθυμούν να μετακινηθούν με αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το γνωρίζουν τουλάχιστον 48 ώρες πριν την προγραμματισμένη μετακίνηση θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το Τμήμα Παραπόνων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ωράριο λειτουργίας 08.00 – 13.00, Δευτέρα έως Παρασκευή)
  1. στο τηλέφωνο 213 0 121 121
  2. με ηλεκτρονικό μήνυμα μέσω της ιστοσελίδας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα  προκειμένου να ενημερωθούν για τη δυνατότητα μετακίνησής τους ανάλογα με την προτεινόμενη διαδρομή και την εξυπηρέτησή τους για την επιβίβαση /αποβίβασή τους στην αμαξοστοιχία.

Λόγω του περιορισμένου ωραρίου λειτουργίας του Τμήματος Παραπόνων, ειδικότερα το Σαββατοκύριακο, οι επιβάτες μπορούν  να επικοινωνούν εκτάκτως με το Κέντρο  Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών στον τηλεφωνικό αριθμό 14511.

  • Μη προγραμματισμένη μετακίνηση επιβάτη ΑμΕΑ/ΑΜΚ στο υπόλοιπο δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Η μεταφορά επιβατών ΑμΕΑ/ΑΜΚ σε άλλες γραμμές δεν είναι εφικτή, εκτός εάν, ανάλογα με το σταθμό αφετηρίας και προορισμού του επιβάτη, υπάρχει δυνατότητα άμεσης εξυπηρέτησης. Σε περιπτώσεις που ο επιβάτης προσέλθει σε εκδοτήριο του δικτύου και δηλώσει την επιθυμία του για άμεση μετακίνηση, το αίτημά του εξετάζεται επί τόπου και ο ίδιος ενημερώνεται εάν είναι δυνατή η μετακίνηση που επιθυμεί ή ποιες είναι οι εναλλακτικές δυνατότητες μετακίνησης (πλησιέστερος σταθμός επιβίβασης, πλησιέστερος σταθμός αποβίβασης κλπ).

Τηλέφωνα Επικοινωνίας

14511

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (καθημ. 06:00 - 23:00)

213 0 121 121

Γραμμή Παραπόνων Δευ - Παρ 08:00 - 13:00

Συνδεθείτε μαζί μας LinkedIn Youtube