Μεταφορά ατόμων ΑμεΑ/ΑΜΚ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρέχει στα άτομα με αναπηρία (ανάπηροι σε ποσοστό άνω του 67%)  έκπτωση 50% στις συνολικές τιμές των εισιτηρίων, με την επίδειξη Δελτίου Αναπηρικής Ταυτότητας που εκδίδεται από την αρμόδια κατά περίπτωση Δημόσια Αρχή.

Ομοίως, έκπτωση 50% στις συνολικές τιμές των εισιτηρίων χορηγείται στους συνοδούς ατόμων με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα με την επίδειξη του ανάλογου ειδικού Δελτίου Ταυτότητας που εκδίδεται από την αρμόδια Δημόσια Αρχή, εφόσον συνοδεύουν άτομο ΑμεΑ/ΑΜΚ στη συγκεκριμένη μετακίνηση.


Μετακίνηση ατόμων με αναπηρικό αμαξίδιο

H μετακίνηση ατόμων με κινητική αναπηρία, τα οποία χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο, είναι δυνατή στις κάτωθι αμαξοστοιχίες, στις οποίες υπάρχει ειδικό διαμέρισμα κατάλληλα διαμορφωμένο.

Επισημαίνεται, ότι το συνολικό πλάτος των αμαξιδίων δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 70 εκατοστά και το συνολικό μήκος το 1 μέτρο και 30 εκατοστά.

         Αμαξοστοιχία   –     Διαδρομή

  • Inter City αρ. 52  Αθήνα-Θεσσαλονίκη
  • Inter City αρ. 56 Αθήνα-Θεσσαλονίκη
  • Inter City αρ. 60 Αθήνα-Θεσσαλονίκη
  • Inter City αρ. 55 Θεσσαλονίκη-Αθήνα
  • Inter City αρ. 61 Θεσσαλονίκη-Αθήνα
  • καθώς και η νυκτερινή αμαξοστοιχία 600 / 601 της διαδρομής  Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Αθήνας.

Παρακαλούμε, σημειώστε ότι μόνο στους Σταθμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης υπάρχουν τα ειδικά μηχανήματα (ανυψωτήρες αποβάθρας), τα οποία επιτρέπουν την απρόσκοπτη μετακίνηση με τις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ των ατόμων που χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο.

Ανά δρομολόγιο αμαξοστοιχίας είναι δυνατή η εξυπηρέτηση μέχρι δύο (2) ατόμων με αναπηρικό αμαξίδιο στο ειδικό διαμέρισμα, στο οποίο υπάρχουν και ανακλινόμενα καθίσματα για τους συνοδούς τους.

Στις αμαξοστοιχίες αυτές υπάρχουν επίσης οι ειδικά διαμορφωμένες τουαλέτες για άτομα με αναπηρία.


Για τη διευκόλυνση των μετακινήσεων ΑμεΑ, είτε στον Προαστιακό Αθηνών (Πειραιάς – Αθήνα – Χαλκίδα – Κιάτο – Αεροδρόμιο), είτε στο υπόλοιπο σιδηροδρομικό Δίκτυο, συνιστάται ο σχεδιασμός της μετακίνησής τους 48 ώρες (τουλάχιστον) πριν από το ταξίδι τους.

Στην περίπτωση αυτή, τα άτομα με αναπηρία θα πρέπει να επικοινωνούν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. (ωράριο λειτουργίας 08.00 – 13.00, ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή),

  • είτε στο τηλέφωνο 2130 121 121,
  • είτε συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα  εδώ.

Στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, ή αργιών, οι ενδιαφερόμενοι επιβάτες θα μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών στον τηλεφωνικό αριθμό 14511 (τηλέφωνο με χρέωση από Ελλάδα, σταθερό: 0,646€/λεπτό, κινητό: 0,984€/λεπτό με επιπλέον τέλος κινητής τηλεφωνίας 12%-20%, ανάλογα με το μηνιαίο λογαριασμό, προ ΦΠΑ).


Η μη προγραμματισμένη μετακίνηση επιβάτη ΑμεΑ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. είναι δυνατή στον Προαστιακό Αθηνών ( Κιάτο – Πειραιάς – Χαλκίδα – Αεροδρόμιο) και στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης (Θεσσαλονίκη-Λάρισα) από τους σταθμούς που λειτουργούν εκδοτήρια (τα ενεργά εκδοτήρια εδώ) και κατά το ωράριο λειτουργίας τους.

  •  Οι σταθμοί και συρμοί των Προαστιακών Γραμμών Αθηνών (Κιάτο – Πειραιάς – Χαλκίδα – Αεροδρόμιο) έχουν τον ακόλουθο εξοπλισμό:
  1. Χρήση ειδικής ράμπας για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών με μειωμένη κινητικότητα στους συρμούς.
  2. Δυνατότητα οπτικής ενημέρωσης μέσω οθονών για  τον επόμενο σταθμό, στην πλειονότητα των συρμών.
  3. Ηχητικές αναγγελίες για πληροφορίες επιβατών και ανακοίνωση για τον επόμενο σταθμό (σε όλους τους συρμούς).
  4. Εκδοτήρια εισιτηρίων (επανδρωμένα) χαμηλού ύψους στους Σταθμούς Μεταμόρφωση – Αεροδρόμιο και στο Σταθμό  Άγιοι Ανάργυροι.
  5. Ακυρωτικά μηχανήματα χαμηλού ύψους σε όλους τους σταθμούς.
  • Οι σταθμοί και συρμοί της Γραμμής Θεσσαλονίκης – Λάρισας έχουν τον ακόλουθο εξοπλισμό:
  1. Χρήση ειδικής ράμπας για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών με μειωμένη κινητικότητα στους σταθμούς, στην πλειονότητα των συρμών.
  2. Δυνατότητα οπτικής ενημέρωσης μέσω οθονών  για τον επόμενο σταθμό, στην πλειονότητα των συρμών .
  3. Ηχητικές αναγγελίες για πληροφορίες επιβατών και ανακοίνωση για τον επόμενο σταθμό σε όλους τους συρμούς.

Στις νέες αποβάθρες του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών η πρόσβαση ατόμων ΑμεΑ γίνεται μέσω διαδρόμου που συνδέει το κτήριο του σταθμού με τις αποβάθρες.


Μη προγραμματισμένη μετακίνηση επιβάτη ΑμεΑ/ΑΜΚ στο υπόλοιπο δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γενικά δεν είναι εφικτή. Σε περιπτώσεις που ο επιβάτης προσέλθει σε εκδοτήριο του δικτύου και δηλώσει την επιθυμία του για άμεση μετακίνηση, το αίτημά του εξετάζεται επί τόπου και ο ίδιος ενημερώνεται εάν είναι δυνατή η μετακίνηση που επιθυμεί ή ποιες είναι οι εναλλακτικές δυνατότητες μετακίνησης (πλησιέστερος σταθμός επιβίβασης, πλησιέστερος σταθμός αποβίβασης κλπ).


Τηλέφωνα Επικοινωνίας

14511

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (καθημ. 06:00 - 23:00)

213 0 121 121

Γραμμή Παραπόνων Δευ - Παρ 08:00 - 13:00

Συνδεθείτε μαζί μας LinkedIn Youtube